Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, January 13, 2010

Guess what...

Sure graf aku turun mendadak gile 2 weeks ni (chewah, macam la selama ni graf tinggi)..pada kawan2 yg masih sudi singgah sini, aku ucap bebanyak tima kasih la kat korang..

 

buat ms skrg ni, aku ala-ala tengah timing dengan masa..mau nya tidak..hari2 aku kena kuar dlm 6.30-6.40am, klu lewat pada tu konfem H takkan sempat masuk kerje kul 8am..blk pulak disebabkan selalu je ada jem yg tak faham (speshly time hujan), siaplah..8pm karang baru aku sampai umah..almost 12 hours duk di luar umah..jadiknya bila jejak je pintu umah..aku pun dah letih :D

 

Tapi guess what, aku update blog ni pun tru email dalaman je..hehehe..senang kan..type2 terus send ;)

 

Tgk lah weekend ni, aku nak qada’ blk baca entry korang..till then, daaaa~

 

 

 

 

4 comments:

ratna zuarni said...

bukan 6- 8 dah jadi 14 jam?heheh

Juju said...

tu lah..lepas aku post baru aku perasan..salah kira jam..tp belasah je lah..12 ke 14 ke sama jah :D hahaha

hows yong tau fu sup? ada lagi ke?

ratna zuarni said...

ade sey. same. still. its been t7 yrs dude. perggh.ppl fr kltn kate..thumbs up.nape klate takdo yung tau fu sop,kekek

Juju said...

ada lagi? perghhhh!!! bapak lama dan masih bertahan..how's sec24? dah berubah ke? aku pun dah bertahun tak gi s.a..jumpa jugak ko carik kedai tu

nasib thumbs up..buatnya tak sedap..tp aku ni kadang2 teringat gak kedai tu..tp klu nk pegi..harapan lah..jauh beb