Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, January 19, 2010

Apa Perasaan?

Weekend bebaru ni, borak santai la dengan si H sambil tgk2 tv..ntah camne, si H ni baru discover this issue

 

H        : Eh, tahun ni sayang dah masuk 30 kan?

J        : A’ah..sambil mencebik muka (cheh, aku dah lama dah tau..dia baru nak sedar..sabar je lah)

H        : So, how do you feel? (sabar je laki aku ni punye soalan kan?)

J        : Ntah laahhh..


Agaknya sbb tgk muka aku cebik, dia pun jawab..

H        : Takpelah yang, nnt abg pun masuk 30 jugak..jgn sedih2 ye..

J        : Segan tau, masa introduce diri hari tu, setiap org tanya, umur bape? Banyak kali kena jawap 30 (HAHAHA, tetiba je aku nak emo kan)..

H        : Takpelah yang..

 

 

Pastu aku pun terus tukar topik..tak igt topik apa tp yg pasti bukan isu umur lagi :D

 

*Sbnrnya takde isu pun pasal umur dalam kehidupan kitaorg, tp saje nk gedix cebik-cebik lak..hehehe

Post a Comment