Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, January 19, 2010

Apa Perasaan?

Weekend bebaru ni, borak santai la dengan si H sambil tgk2 tv..ntah camne, si H ni baru discover this issue

 

H        : Eh, tahun ni sayang dah masuk 30 kan?

J        : A’ah..sambil mencebik muka (cheh, aku dah lama dah tau..dia baru nak sedar..sabar je lah)

H        : So, how do you feel? (sabar je laki aku ni punye soalan kan?)

J        : Ntah laahhh..


Agaknya sbb tgk muka aku cebik, dia pun jawab..

H        : Takpelah yang, nnt abg pun masuk 30 jugak..jgn sedih2 ye..

J        : Segan tau, masa introduce diri hari tu, setiap org tanya, umur bape? Banyak kali kena jawap 30 (HAHAHA, tetiba je aku nak emo kan)..

H        : Takpelah yang..

 

 

Pastu aku pun terus tukar topik..tak igt topik apa tp yg pasti bukan isu umur lagi :D

 

*Sbnrnya takde isu pun pasal umur dalam kehidupan kitaorg, tp saje nk gedix cebik-cebik lak..hehehe

4 comments:

black_mel said...

biasa la...org ckp live begin at 40...muda lg..

Juju said...

hehehe, tunggu lg 10 tahun (klu panjang umur), dia tanya lagu tu lagi..siap dia..hehehe

kaklia said...

alaaa baru 30....tak de hal lah....kehkehkeh....janji happy...

Juju said...

k.lia, baru 30 ek :D