Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, December 09, 2009

Tudung Petak Jadi Selendang

Lately aku ala2 terjebak dengan selendang ni..cam best lak bila pakai..hari tu duk blog walk, ada la terjumpa cara-cara utk pakai selendang & pakai tudung petak jadi selendang.

So pagi ni dengan masa yg tak berapa ada utk aku hadap cermin (sbb H dah tunggu nih utk gerak gi kerje), ni lah hasilnya.  Sejujurnya aku mmg tak igt camne depa belit, tapi aku belasah je la, nak gosok tudung lain tak dan dah harus kena jegil biji mata ngan laki aku satgi..hehehe.

Mari kita lihat hasilnya..jeng jeng jeng


kat leher agak gelembung2, pastu cap brand pun kat depan.
aku tak reti nak agak, nak ejas blk dah malas + tak de masa dah


TETAPI, dengan sedikit teknik PHOTOGEDIX hasilnya adalah begini..nampak ala2 kemas je kan..tapi sebenarnya tak..hahahaha!




NAK BELAJAR CARA PAKAI? KLIK --> SINI

credit: http://plagueofhappiness.blogspot.com

3 comments:

missy said...

menarik jugak..

Juju said...

hi sarah..ok lah pakai gini..rasa cam best lah..huhuhu

Anonymous said...

creative....