Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, December 16, 2009

Sayonara Frens~

hari ni bukan la hari terakhir..tp minggu2 terakhir lah..bahang nak blah tu dah terasa..sedih tau :( sob sob
next week minggu terakhir aku..skrg tgh kalut mengabiskan keje, next week nk tumpu utk user manual & handover..so aku akan ada dlm 1 minggu utk lepak2 rumah sblm mula keje kat tempat baru tahun depan..

ngeri mengenangkan nak keje kat tempat baru..nk jumpa dgn org2 baru, perangai2 baru, skop keje yang baru..harapnya semua berjalan lancarlah..amiiin..

kelmarin aku dpt prezzie dari k.lin, terharu n sedih..smlm lak kitaorg lunchie sesama tapi tanpa klin sbb dia kena keluar dengan bos..tak cukup korum lah kan tp takpe lah, nnt aku date dgn dia berdua laks..

kitaorg tak gi makan jauh pun, bawah ofis tu je :D hehehe

tengah2 makan diorang (bos, klin n the gang) pun blk,
tp sbb diorang dah makan so kitaorg bertiga jela yg melantak


dari kiri : ila, aku, bos (muda seh tp dh jd bos) & maya

 lps makan masuk ofis, snappy2 lagik!
 

 ni lah k.lin, very sweet of her..dia bg aku tudung..
katanya dia nak hadiah yg dia bg tu sentiasa dekat dengan aku..
huwaaaa~ terharu!
* solid molid makcik ni, anak sulong dah kat kolej okeh :D
 
Post a Comment