Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, December 01, 2009

Gedix Photos..

kesahnya aku dah up semua gambar2 ni dkt FB, tp nak jugak share dkt blog..tapi aku buat compilation je lah..nk citer byk2 pun takde benda sgt..so layan gambar gedix je lah dari kami di hari raya haji 2009

*mesti ada yg pelik, dulu ms raya puasa 1 gambar pun takde :p sbb hari tu aku kena beraya belah lagi satu..so adik beradik yg gegila ni tak dpt la nak snappy2 tanpa kakak kesayangan..wakakaka (alasan!)


Post a Comment