Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, November 20, 2009

My Very First Baby

Malu sebenarnya nak mengaku, sbb org kat luar sana semua pandai2 belaka..tp aku melihat kepada sudut positif la yer..aku buat ni pakai joomla 1.5..aku mmg takde basic programming, even dulu belajar lsg tak amik programming (nyesal la jugak skrg ni tp dah terlambat..sob sob)..aku belajar joomla ni pun atas ihsan kawan2 yg sudi bg short tutorial..

Big thanks to SITI dan WANIS yg byk tolong aku..selain tu aku byk guna pakcik google lah..tapi kesimpulan yg aku boleh buat, once kita dah ada kefahaman pasal base joomla ni, insyaallah ko boleh google dan test sendiri..

Ini lah hasilnya, tak la gah atau apa pun..dull je kaler aku nampak, tp aku happy sbb even zero knowledge, aku berjaya gak la buat web ala-ala bodoh bg sesetengah org..huhuhu~ i will improve from time to time..insyaallah

1 comment:

LoveShak said...

wei..buat page aku... :((