Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Tuesday, November 03, 2009

LTAT Interview Session - Part 2

Korang igt lagi tak aku penah buat entry ni? Yang tak igt leh refer SINI (tak nak refer pun takpe, suka hati korang lah..hehehe)


Ada part 2 pulak dah ker? :D jeng jeng jeng..


Alhamdulillah syukur, terima kasih ya allah..


yg lawak tu, depan2 mailbox tu jugak aku terlompat2 kegembiraan..H senyum je la menengok bini dia kena sawan :D apa pun alhamdulillah..

terima kasih pada H (sbb sentiasa bersama aku, siap ambik cuti teman gi mana2 interview), family (ma, abah, angah, alang, adik yi, adik bi - semua sms aku individually wish good luck) & ina (yg support aku secara moral) dan paling utama kepada PC Soft sbb bg aku experience ni..

tanpa kabel, tanpa surat sokongan, hanya pengalaman, serta berkat doa, alhamdulillah dpt jugak akhirnya :D

* mcm menang golden globe award lak lagak nya, siap bg ucapan bagai (sila lah bg muka pada org yg tengah poyo kegembiraan ni)

13 comments:

Cheyzu said...

Alhamdulillah.... tahniah jue. Akhirnya berakhir satu penantian. Doakan Zr plk k...

ina said...

Tahniah jue...aku happy sgt bila dpt sms ko pasal ni...hehehe...aku dah alami yg ko rasa skrg ni jue sbb yg buat aku bangga dan puas pd diri sendiri kerana "tanpa kabel, tanpa surat sokongan,hanya pengalaman dan berkat doa"...
Semoga menjadi pekerja yang terbaik...gud luck jue!!!...

Juju said...

cheyzu --> tq zura..insyaallah pasti ada rezeki zura plak nnt..aminn

ina --> TQ na, ko la pemberi sokongan aku yg jitu..chewaahh :D betul tu na, akhirnya sbb diri kita sendiri, kita boleh dpt kerja, itu yg plg puas hati!

Unknown said...

sis tahniah yer...bessnyerr

Juju said...

wahai posh, aku takleh nak masuk blog ko..mcm kena virus je..lsg tak leh nak shout out..menci tauuu..nak komen :( huwaaaa

me_ said...

congrats jue.. tibe2 aku pon cam eksaited nk crk keje baru ni.. huhuhuh

-anakantu

Juju said...

tq sue..alah ko keje dah best..tak yah tukar2..hehehe

kaklia said...

wahhh...tahniah jue....akak pun rasa tumpang seronok....selmt bekerja di tempat baru...:)

Juju said...

tq k.lia :D lambat lagi masuk..

Iriene said...

Tahniah Jue! I pun cuba, tapi tak qualify.
All the best to you. I dengar sekarang kerja government bagus...

Betul-betul happy untuk you :)

Juju said...

TQ irene..syukur sangat, dah rezeki i kali ni..i dapat ni badan berkanun, tapi benefits dia hampir sama mcm keje goverment lah jgk..tq again :D

lizz said...

wah!! bestnyer. dah lame minta jawatan pegawai teknologi maklumat. tp, hampeh :P

tahniah!!

Juju said...

aku ni pun lizz, setelah sekian lama duk menerai dkt SPA tu, nando hasil..sudahnya tak dpt PTM, dpt PTM pun jadilah, alhamdulillah syukur..

ko muda lagi lizz, try lagi..chaiyok2