Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, November 05, 2009

Kempen 99HTN

Sejak dua menjak aku terjoin misi klik nuff ni, aku dapat beberapa kawan bloggers yang baru..dan skrg ni diorang ni tgh giat dgn kempen 99HTN..ramai jugak bloggers yg join kempen ni, tapi aku bukan la salah sorang pada diorang..blm terbuka hati lagi :D tapi insyaallah pelan2 akan cuba la kut..


klu korang nak tau 99HTN tu maksudnya "99 hari tanpa nasi" hehehe..aku ucapkan all the best pada semua contestant..

kalau korang nak tgk progress contestant..korang klik blog KASEH..belah kanan, dia dah list out semua geng 99HTN..so korang leh lah klik dari sana je

2 comments:

kusut said...

99 hari? lama tu takleh makan nasik lemak.

Juju said...

bukan takat nasi lemak kusut..segala nasi :D sbb tu sy blm officially join, tak rela aku..hahaha~