Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, November 24, 2009

Free Blogger Templates

aku ni agak cerewet, pastu nk buat template sendiri tak reti (sungguh mengada! klu dah cerewet sgt buat la template sendiri je kan)

klu datang mood nk tukar template, puas la aku jelajah merata tempat nk mencarik, pastu selagi hati ni rasa tak puas hati, sat sat tukar template..once dah ok, berbulan la template tu bertempek kat blog aku tu

so, ni aku nak share dgn korang site yg aku baru discover 3,4 bulan lepas, dan sejak tu terus jadi fav site utk aku buat upacara sedut menyedut template..



(klik link atas ni untuk SEDUT templates)

mmg best gile site nih..design cun..loading tak berat..template aku skrg ni pun sedut dari situ..aku siap follow lagi site tu supaya aku sentiasa updated dengan design terbaru yg diupload kat situ..

ni antara design yg aku suke tp aku sayang/malas nk tukar dengan design aku skrg ni sbb nnt renyah nak kena setting code bagai


(ni baru sket, klu ikut hati semuaaaa aku sukee)








Post a Comment