Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Monday, November 09, 2009

Bila Hujan Turun (sila sambung perkataan menjadi 1 ayat)

perut aku pun jadi lapar :D


ni kesah hari sabtu..menghala ke petang sket, hujan turun punye lebat..diselangi pulak ngan guruh berdentum dentam..aduyai..nasib la H gi OT halfday je..klu tak mau aku ketakutan seorang diri (even H ada, bukan la aku gi peluk dia everytime guruh berbunyi, cuma bila ada org selain kita, takut tu dapat dibendung)

so, mcm sambungan ayat aku kat ats tu..aku pun ke dapur..bukak peti ais, tgk ada pisang lebih yg H buat kek pisang tu (laki aku ni, pisang pun buh dlm peti ais, sabar je lah) condition pisang masih baik walaupun kulit sudah lebam..ye lah, kesejukan dlm peti ais

utk mengisi perut yg kosong..jadik lah makanan di bawah ini..minum pulak dengan kopi O panas utk H, dan nescafe panas utk aku..

LEMPENG PISANG
aka Banana Pancake
mkn lempeng ni cepat kenyang + muak,
so malam kitaorg dah tak makan
Post a Comment