Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Tuesday, October 20, 2009

Kami Anak Malaysia - Noh Hujan, Lah Ahmad, Shila

Ceeeh, dulu masa contest lagu 1 malaysia, tak hingin pun aku nak mendengar lagu2 peserta lain..maklum lah time tu duk kata lagu Faizal Tahir je lah yg plg bst..tp skrg radio station sll jugak mainkan lagu peserta2 lain..salah satu yg menambat hati aku adalah lagu ni..

Cuba korang dengar..bestttt!!

* Youtube video ni tak ok lah, tp aku biar je la sini kut2 ter ok lak nnt, korang download je la kalau nak dgr..yg pasti, mmg best





Oh Malaysia
Satu Malaysia
Hidup berharmoni, aman damai
Dengan satu harapan
Demi kejayaan

Bersatu kami bersama
Berbilang bangsa hidup berharmoni
Aman damai negaraku (negaraku)
Satu Malaysia (satu Malaysia)

Semua maju kehadapan
Dengan satu harapan
Deminya kejayaan

Kami anak Malaysia
Kami berdiri megah
Bersama kita teguh
Maju kehadapan dengan bangga

Berikrar satu nusa dan satu suara
Negaraku makmur
Aman damai oh Malaysia
Satu Malaysia


Credit MP3 & Lyrics http://ezone4u.blogspot.com
Post a Comment