Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Friday, September 11, 2009

Selongkar Kenangan Lama - Part 2

Lepas berpindah dari kedah --> Sg. Besar, rasanya byk jugak barang yg x tau dah mana letak..

antara yg tak dpt dikesan tu adalah gambar ms sekolah rendah (aku jeles bdk sek.ren aku pakat upload gambar kelas thn 1987-1992..dah la aku takde dlm gambar diorang) huhuhu~

dan majalah sekolah menengah..dalam byk-byk tahun, rasanya Aliran 1994 la yg plg kenangan , nasib bebaru ni, moderator/creator group ex-SMI 1993-1997 ada simpan lagi semua Aliran :D dan aku mintak dia softcopy muka depan Aliran 1994..TQvm Armin

Apa la yg kenangan sangat tu kan..jeng jeng jeng

Aliran 1994 (Majalah Sekolah aku)


Kasi Zoom sket :D
Zaman muda2 dulu..hiks

Post a Comment