Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, September 11, 2009

Selongkar Kenangan Lama - Part 2

Lepas berpindah dari kedah --> Sg. Besar, rasanya byk jugak barang yg x tau dah mana letak..

antara yg tak dpt dikesan tu adalah gambar ms sekolah rendah (aku jeles bdk sek.ren aku pakat upload gambar kelas thn 1987-1992..dah la aku takde dlm gambar diorang) huhuhu~

dan majalah sekolah menengah..dalam byk-byk tahun, rasanya Aliran 1994 la yg plg kenangan , nasib bebaru ni, moderator/creator group ex-SMI 1993-1997 ada simpan lagi semua Aliran :D dan aku mintak dia softcopy muka depan Aliran 1994..TQvm Armin

Apa la yg kenangan sangat tu kan..jeng jeng jeng

Aliran 1994 (Majalah Sekolah aku)


Kasi Zoom sket :D
Zaman muda2 dulu..hiks

4 comments:

kaklia said...

akak nyer gambar time sekolah ada lah berapa keping je jue. time tu kan kamera mahal, nak beli pun tak mampu. bukan mcm skrang nih kan. tapi lain muka ko masa sekolah kan jue, ke time tu kurus...hahaha....marah jue kat aku kang ni...eh jue, akak taruk link blog ko kat blog akak tau...

Juju said...

harus lah laen kak, dulu kuruih :p maklum la aktif netball, skrg ni haprak..jalan jauh sket pun dah malas..huhuuh

emaikram said...

hehehe..jadi cover majalah rupanya..

Juju said...

alah ema, secebis je pun..cover majalah klu dpt full page :D hehehe, tp kenangan gak tu..me loike