Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Sunday, September 06, 2009

Lim Tayar Birthday Voucher

birthday aku dah tak lama dah, check mailbox tgk2 ada voucher dari LIM TAYAR
even hadiahnya tak seberapa, tp rasa cam best jugak la

thn ni dah masuk tahun ke-2 aku setia dgn LIM Tayar ni..kisahnya terjadi bila last year nak servis keta, gi kedai melayu, kedai melayu tak nak terima sbb dah pukul 7pm time tu, depa nak tutup kedai..so pegi lim tayar, even kedai depa dah tutup roller tu separuh, depa masih terima customer..tukar minyak hitam gitu gini..15 minit siap..since then aku mmg pegi situ jela

servis bagus, siap ada member card, boleh redeem point, bila birthday dpt voucher lagi :D last year aku dpt voucher RM10, this year aku dpt ni..mcm aku ckp tadi lah, even hadiah tak seberapa, tp PR bagus, aku mmg suke lah..

jemput la datang Lim Tayar Selayang..carik cine nama Ah Huat..senang gile deal dgn dia..tayar second yg elok2 pun dia leh tlg pilih kan, harga mmg kautim abis lah


No comments: