Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, September 03, 2009

Lagu 1Malaysia - Milik Audi Mok

Yeaaaaa..lagu yg faizal tahir nyanyi menang..rugi tul aku tak vote, sbb sape yg predict betul leh menang blackberry..takde rezeki takde rezeki

apa pun, aku mmg puasa hati lah..kan betul aku kata lagu tu catchy gile, rasa nak berkawad bile dengar, semangat sangat okeh !!

yg kelakar tu, sampai kul 11 lebih aku duk berjalan merata kat internet duk carik sape pemenang sbb web hotfm lsg tak update psl tu, sakit hati aku

kul 3am, aku dpt msg daripada ina..

" jue mesti ko suka kan faizal tahir menang lagu 1 malaysia"

rupanya maxis bengong ni lembap antar msg aku, ina kata dia send msg kat aku kul 8 lebih lps tv3 announce sape pemenang lagu 1 malaysia tu..ni lah bahana klu tak tgk berita, aku layan internet, H layan game..huhuhu~

apa pun thanks ina, ko tetap org pertama yg bgtau aku, klu bukan sbb ko, sure aku tak tau lagi :D


p/s : no wonder org duk masuk blog aku tru google search 'lagu 1 malaysia - audi mok'

No comments: