Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, August 29, 2009

Selongkar Kenangan Lama

dkt fb, memasing tgh gile duk up gambar2 lama :D kelakar je tgk muka memasing..pastu pakat duk gelak..

aku nak kasi up sini lah sikit, sambung gelak sini lak..

Sekolah Rendah Sultan Ismail, Kemaman
Darjah 5 rasanya, ada event apa ntah

Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 2 - Pancaragam Sekolah
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 3 - Pancaragam Sekolah
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 1 A
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 2E
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 3D
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 4 Science 3
Sekolah Menengah Ibrahim, Sg. Petani
Tingkatan 5 Science 2
Ni geng-geng aku ms skolah dulu
dari kiri : nurul anissah, mazliha, aku, noorhafiza, norazlina,
mardiana, zaleha, hazlina, siti farahayu


Ms sekolah dulu, setiap geng-geng ada nama,
ada geng 'duck-wah', geng 'lady-like'
geng aku nama : 'nv girls' kekekeke~


Yg ni ms Part 1 - ITM Shah Alam 1998
asal jumaat je nak bergambo, aduh la


Saban hari umur kita semakin meningkat, gambar2 ni je la yg dpt mengigatkan kita pd kenangan dulu

** jgn tak tau, cikgu masa zmn skolah join komen kat gambar FB aku, adeh nasib takde yg kutuk mengutuk :p klu tak malu sendiri jela..apa pun geng aku mmg baik ngan cikgu tu even dia dikenali sebagai cikgu yg garang :D

cikgu tu komen dengan msg:
Salam anak2 semua.....amboi seronok kan buka cerita2 lama...selamat berpuasa

No comments: