Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Friday, August 14, 2009

Bakar & Makan

Koh3, ntah hape2 tajuk entry..belasah je, out of title dah..alhamdulillah seperti yg dirancang sblm ni, last week kitaorg balik sg besar..yippie syiokk..even umah aku bukan la ada apa sangat, tp aku tgk H bole tahan excited jugak, beberapa hari sblm balik tu dia siap cakap 'yeaa, nak balik umah mama', muskil lak aku, mak aku ke mak dia nih :p

kitaorg bawak nono skali, dah alang2 kan, saje nak memeriahkan umah lagi suasana

Kalau datang sg. besar, jangan lupa singgah beli
air mangga RM 1 dan buah mangga, aku sll beli dkt traffic light
simpang 3 ke Pasir Panjang..manis gile buah dia

this time balik kampung kitaorg takde pun memancing, sian H, sllnya blk mesti dia mancing, tp kali ni sibuk membakar ikan je..sabtu malam kitaorg dah start dah bakar membakar, mama yg buat perap tu (aku tak dan tgk la mama wat camne, next time klu nak buat kena sms la tanya kut)

Sambil membakar, kita disajikan dengan lagu2 dari pemain gitar parit
(normally org guna jalanan) dan penyanyi latar :D keke3 u know who

aktiviti bakar membakar ni bukan abis takat sabtu malam je, kemaruk bersambung ke esok paginya pulak :D H la tukang bakar dari malam bawak ke pagi..hehehe~ tq sayang for all the effort

gile asyik masyuk melayan ikan bakar tepi sawah
sambil angin sepoi2 menampar pipi :D
kitaorg ratah ikan begitu saje..dapp ee dapp ee

No comments: