Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, August 13, 2009

Al-Fatihah - Ustaz Asri Rabbani Meninggal

aku bukak je blog, terus aku ternmpak entry dari BeautifulNara pasal Ustaz Asri Rabbani meninggal

even aku tak kenal ustaz asri personally, tapi aku agak terkejut..terus aku klik link tu dan baca, dari web tu, katanya ustaz asri meninggal sbb sakit jantung

aku tak tau lah org lain mcm mana penerimaannya, tapi utk diri aku sendiri, sejak kematian arwah Yasmin aku ni mcm still terkejut lagi..lepas je arwah yasmin, aku dgr pulak dkt berita di tv kata ada seorang polis yg jaga utk lumba basikal tiba2 jatuh moto dan meninggal di tempat kejadian, hari ini pulak ustaz asri.

apa pun al-fatihah untuk mereka, kita ni entah bagaimana..wallahualam

No comments: