Instagram ^_^

Instagram : innueclanz

Wednesday, August 19, 2009

2 Tahun


180809 semalam genap lah 2 tahun kitaorg kawen, takde celeb apa pun sbb tiba2 ada hal yang tak dpt dielakkan, cuma sempat beli kek je la

hajatnya lepas 'hal yg tak dpt dielakkan tu', nak la pecut ke s.a carik kek sedap kat sek. 18, tapi hujan ribut petir bagai, malas la nak redah, end up beli kek kat selayang je, tak memenuhi citarasa sgt tapi boleh jela (tak baik ckp makanan tak sedap..huhuhu)

semoga kami akan terus tabah menghadapi
hari2 mendatang bersama, amiin

Post a Comment