Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Saturday, July 18, 2009

FB (facebook)

aku dah ada account ni quite some times lah..tapi aku tak pernah la tgk atau godek sesangat..cuma 2,3 hari ni je aku baru aktif hari2 masuk..

patutla ramai org kata fb lagi best pada friendster..skrg ni baru aku rasa best sbb aku dapat jumpa raaaammaii kawan lama (sek rendah n menengah) so rasa best lah even tak dapat bersua muka, at least dapat jugak tau apa perkembangan masing2..ada yg jadi stewardess (walaweii cun abis..dulu sesama masuk pancaragam, skrg amat la santekkk)

tapi aku still la tak berapa nak pandai main apa2 yg kat dalam tu..erti kata lain agak malas..sue, ko ajar la aku..ko dah lama berkecimpung dlm facebook ni :D


Julianna Idura Dorabu


** Jocelyn suh aku up gambar2 masa sekolah rendah dulu..so tunggu aku balik rumah mak dulu lah..selongkar balik album2 lama..tapi rasanya tak banyak yg ada..maklumlah dah berpindah 2,3 kali (kemaman-gurun-sg.besar)

** sesapa yg blm ada facebook tu..meh le buat account (ain, jom buat satu)

No comments: