Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Thursday, July 16, 2009

Black Juara

hehe agak basi entry kali ni..sbbnya aku menunggu dapat link lagu dulu baru nak up entry..

aku tak pernah pun tgk mentor ni..memandangkan ahad malam takde citer..H layan anime, aku layan je la mentor kat TV3..so penilaian aku pada peserta mentor ni totally based utk persembahan final..

bot bad apa performance diorang..cuma aku tak boleh blah dengan si chaq je..kalu org lain duk teran bagi suara kuar abis..dia maintain je nyanyi macam alif aziz tu..dan baru ku tau chaq tu abang si stacy rupanya..biarpun kalah chaq tetap untung sbb ajai dah janji akan buat lagu utk dia..

apa pun..congrats black..tak sesia ko kena libas dengan rotan..gile garang mas idayu tu..

DOWNLOAD Aku Rindu Sayang Kamu.mp3 - Black

*mp3 credit : http://syahainz-musicmp3.blogspot.com/