Instagram ^_^

Instagram : innueclanz
Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

Wednesday, July 08, 2009

Transformasi


dalam 2 minggu lepas, aku ngan H gi tgk Transformers..huhuhu~ aku rasa kalu dia tanya aku (meaning proper plan) aku tak hingin kut nak tgk..kitaorg gi tgk kat Summit Square je (atau lebih dikenali sebagai Bintang Selayang)

masa nak beratur masuk wayang tu, 'bercetum' (bahasa terengganu, kalau bahasa buku, masam mencuka) je aku ni, muncung bukan main..aku penah pegi wayang kat bintang tu..dalam dia tak best lsg..TAPI rupanya dalam tu dah maju..seat dah tukar, kiranya equipment dalam tu semua baru lah..sound system pun baek punya..overall aku agak enjoy tgk citer tu..tp aku rasa part yg paling aku bangang waktu scene robot2 tu berlawan..adehhh, aku tak tau mana satu robot baik mana satu robot jahat..laju sgt dia punya transformation tu..bila dah kuar wayang aku tanya H, mana robot baik yang..dia kata yg kale hitam tu semua jahat..yang ada warna tu baik..bodowwnya lah aku ni..


p/s : tiap kali tgk ikan kerisi merah kat pasaraya msti H kata..tu igt rat la tu, aku sengih je la :p
rat, ko kan suke masak ikan tu masa kita duk sesama waktu dip dulu..hehehe~







uish byknya makan..yummm yummm

No comments: